Thursday, December 01, 2011

s a b a r [:

time time cuti ni , selalu je update blog sebab 24 jam aku online . dok kt uma takde buad bende , ngadap notebook jelaa . eh ,  aku nak btao kowang y aku seda aku ta hot . ye aku seda diri aku ni .kao takpayah cakap pon aku tao  . takpe lah  . mcm aku hard up sangat nak kawan dengan kao . takpayah nak carik salah org kalao diri sendiri pon tak betul . kalao ade y terasa , lantak lah . takkuasa aku na jage ati sume pihak . last last hati aku , ade ke y nak jage ? kalao da tanak kawan , takpe lah . tu hak masing masing . kita bukan budak budak umo 12 taon nak men kawan tanak kawan ni . terpulang . aku tak peduli pon [: time aku kat umah , banyak pulak betine bodo carik pasal dengan aku . menganggu ketenangan cuti aku je . sohai .  kbai

No comments: