Sunday, December 11, 2011

this love is ours .

by : shahira zakaria
assalammualaikum ! 
big smile everybody . bersyukur lah kita masih hidup lagi (:
.
maaf lah dengan semua yang terasa dengan saya . yes saya . especially muhammad aiman mohamed . err . sorry lah byy . sifat n perasaan jeles saya ni susah lah saya nak kikis -.- kadang kadang terasa nak nangis sebab terlalu saked hati . padahal takde apa apa pon . saya yang jeles tak memasal . yes saya mengaku . cepat jeles tuu kelemahan saya . saya boleh tarik muka depan sume orang kalao saya tak suka someone tu . tu sifat laen pulak , sifat over mengada . ye , saya aisha shahira zakaria , mengaku semua kelemahan yang ada dalam diri saya ni . tadi saya dah janji dengan awak , saya takkan persoalkan apa apa pon lagi . its all up to you . saya taknak marah marah awak sampai awak kecik hati lagi . takpe lah . lepas ni , semua bende saya simpan sendiri

saya terjumpa ni tadi . saya rinduu . huuuu .


psss , boleh saya panggil awak papa ? hihi !

No comments: