Thursday, December 15, 2011

PROM * jealous dengan mereka .

by : shahira zakaria
assalammualaikum ! holla people . bosan bosan bosan . urghh . nahh . aku tgok cite DISNEY ni harituu . best best best ! okay tajuk dia PROM . sweet okayy . alahaii .


movie ni pasal Nova Prescott (Aimee Teegarden). dia ni nak sangad majlis PROM tu jadik kat sekolah dia sebab dia dah final year . okay semangat juang dia memang tinggi , aku suka ! hee Tengah dia sebuk sebuk untuk majlis tu , ada sorang mamat ni (Thomas McDonell)  datang lah tolong dia mana yang patot  . Yeahh , dan si Nova ni jatuh cinta !  awwhhh !



ni scene yang palingg aku sukaa . alahai romantic nya * eman nak macam ni jugak !


conclusion nya , aku bosan duduk rumah . and aku suka cerita ni . NICE one . pstt psstt . korang , tengok lah cite ni okay . byebye (:

No comments: